Thursday, June 28, 2012

Eesti-Eesti!

Minu rõõmus Eestis olemine jätkub! Oleme jalutanud, shopanud, filme vaadanud, mänge mänginud, kirikus käinud.
Esmaspäeval tähistasime suvilas tagantjärgi jaanipäeva, grillisime ja sõime head-paremat. Isegi päike tuli vahepeal välja!

Eile jalutasime sõbrannaga vanalinnas, käisime kohvikus ja ka Lidos söömas ning juttu oli palju! Eks nii see ongi ju, kui pool aastat kodumaalt eemal olla. :)

///
Jag är fortvarande i Estland och allt är underbart! :) Jag har shoppat, kollat på filmer, spelat spel, gått till kyrkan och haft det roligt.
På måndag var vi i vår sommarstuga och hade en sen midsommars-kalas. Vi grillade och åt mycket gått! :) Även solen kom ut!


 Igår var jag och min kompis i gamlastan- en av mina favoritställen i Estland! Vi drack en massa kakao, åt på en bra restaurang och promenerade mycket. Det var härligt! :)


No comments:

Post a Comment