Saturday, June 23, 2012

In Estoniaaaa!

Möödunud nädala tähtsaimad hetked olid kindlasti Alexanderi venna Williami pulm, mis oli hästi armas ja ilus ja rootsilik ning minu venna Silveri põhikooli lõpetamine, mis oli hästi rõõmus ja tore ja eestilik. :)

Nüüd olen Eestis ja olla on hea. :) Plaane mul pole ja mulle praegu see just meeldibki, et saab rahulikult vaadata ja vastavalt parasjagu valitsevale tundele tegutseda. Mõnus!

Siin oldud paari päeva jooksul olengi käinud venna lõpetamisel ning eile käisime loomaaias. Ilm oli super!

Täna aga soovin kõigile ilusat jaanipäeva! Las ta sajab, kui tahab, suvi on ikka ja loodus on võimas! :)

///
Senaste veckans viktigaste händelser var Alexanders brors Williams bröllop, vilken var mycket söt och vacker; och även min brors skolavslutning, vilken var mycket glad och fin. :)

Nu är jag i Estland och det är jättemysigt här! Jag har inga planer och jag tycker att det är bra. Då kan jag göra det jag känner för och avslappna lite också. :)

Igår gick vi till Tallinn Zoo. Vädret var underbart och vi såg många intressanta djur.



Och idag önskar jag er alla glad midsommar!!! :)

No comments:

Post a Comment