Monday, February 6, 2012

A Few Words About My Job

Olen tööl ja kuna mu pisike hoolealune magab, siis otsustasin juhust kasutada ja veidi blogida. Kes veel ei tea, siis ma olen lapsehoidja yhele armsale väikesele tydrukule, kes saab varsti 11 kuuseks. Pärastl6unati tegelen ka tema 6 ja 8 aastaste 6dedega. K6ige vanem tytar perekonnas on 16 ja temaga ma eriti vaeva nägema ei pea. :D

Ega muud mu elus tegelikult polegi praegu olnud, kui lastega töötamine ja kodus niisama filmide vaatamine/magamine. Eile jäin ka pisut t6biseks, aga 6nneks mitte hullusti. Täna olen veel veidi uimane ja köhin, aga see ei sega hetkel eriti.

Muide, eile nägi ilmavalgust mu blogi 200 postitus. :) Unustasin seda siis mainida, sest olin terve päeva sobivat kujundust otsinud ja igasugu tarku arvutiasju sellepärast 6ppinud (ja siis l6puks valisin muidugi ikka selle k6ige lihtsama variandi... :D)  Mis teie arvate mu uuest blogist?


/Jag är på jobbet och "mitt" barn sover just nu. Så jag tänkte ta chansen att blogga lite. Om ni inte vet än, så är jag barnflicka till en liten gullig flicka, som är snart 11 månader ung. :) På eftermiddagar tar jag hand om två av hennes systrar också, de är 6 och 8 år. Den äldsta dottern i familjen är 16 så hon klarar sig själv. Självklart. :D

Liver är faktiskt lite tyst just nu, det är inte mycket som händer. Jag jobbar och hemma tittar på filmer eller sover. Nu undet helgen var jag lite sjuk också, men idag mår jag bättre, även om jag är ganska trött och hostar ibland. Med det är okej.

Jag ska försöka göra mer intressanta saker och berätta lite mer om mig själv och om mitt liv. :) Men än så länge- vad tycker ni om min nya blogg? Har ni frågor eller några tips? :)

2 comments:

  1. Harjutad eelseisvaks :-) Mis siis pisikese nimi on? Ja kuidas sulle selline töö meeldib? Vastutus on päris korralik ju.
    Kodulehte tuleb uuendada vahel ikka. Endal põnevam.... huvitav on see, et kui kodulehte kujundama asud - nii tundub iga valik kuidagi vale.......aga mis ma sulle soovitan - sa oled noor, ilus ja tubli naine - ära vali sellist vana, rahulikku ja mittemidagi ütlevat värvivalikut. Paremal olev menüü on liiga koos ja lugejal on paha hallata - sama ka vasakpoolne menüü....
    :-)

    ReplyDelete
  2. Head nõuanded! :) Nädalavahetusel ehk võtan asja käsile ja teen blogi lugejale kergemaks ja arusaadavamaks. :) Särtsakust võib ehk ka lisada,jah, mul on viimasel ajal kuidagi need värvid selliseks põhiteemaks saanud kuidagi. :D Selline kuldne soe aeg mul vist...veebruarikuus... :D

    Lapse nimi on Vida- hispaania keeles Elu. :) Töö on väga väga tore ja pole nii raske, selg väsib lõpuks ära, aga muidu meeldib väga. :) Mõtlesin peagi tööalastest kogemustest ka eraldi postituse teha. :)

    ReplyDelete