Sunday, February 19, 2012

A Bit Of Beauty Talk

Leidsin postkastist järjekordse Yves-Rocher reklaamlehe ja kuna seekord tundus valik täitsa tore olevat, otsustasin endale korralikult teenitud palga ning Sõbrapäeva puhul väikese kingituse teha. Mõte oli küll vahepeal, et need reklaamkampaaniad on enamasti ikka kasu peal väljas, aga tegelikult jäin ma oma saadud pakiga väga rahule. :)

Yves-Rocher on prantsuse ettevõte, mis tegeleb loodusliku kosmeetika ja nahahooldustoodete valmistamise ning müügiga. See sobis mulle hästi, sest ma üritan mõnikord ikka tubli ja "roheline" oma ostudes olla.

Niisiis sõitsin ma pärast tööpäeva lõppu OKQ8 bensiinijaama ja sain oma paki kätte. (Rootsis pole olemas postkontoreid, toidupoed ja bensukat jagavad inimestele nende pakke).
Tegin karbi lahti ja võtsin välja järgmised tooted:

 Otsekohe sai mu meel rõõmsaks kingituseks saadud spordikoti pärast. Nimelt oli see üks põhjuseid, miks ma üldse midagi tellima hakkasin- spordikoti sai täitsa tasuta kaasa! Olin natuke kartnud, et äkki see on nüüd mingi jama odav kott (paranoiline nagu ma olen ;) ), aga ei, tegu on täiesti korraliku, ruumika ja ilusa spordikotiga. Mulle meeldib, et seal on isegi alumine sahtel jalanõude jaoks.

Peale koti sain ka tasuta kortsudevastase kreemi, aga seda ma vist veel kasutama ei hakka... :D Üsna kallis teine muidu, 375 SEKi ehk ligikaudu 40 eurot.

Ostin endale ühe puhastava näomaski- 3 Minutes Fresh Mask with Lemon Zest. Sellel on nii mõnus mahlane sidrunilõhn ja nahk jätab pärast kasutamist tõepoolest puhta ja värske tunde.



Tellisin endale ka arvatavasti näidistootena mõeldud mini huulepulgad. Pisikeses pakis on kokku viis erinevat huulepulka ja mulle nad täitsa meeldivad. Kuna ma kasutan enamasti huuleläikeid, olen huulepulkade osas suhteliselt võhik. Seega on mul nüüd ülihea võimalus pisikeste näidiste abil esimest tutvust teha. Ja nad jäävad huultele täitsa kenasti, sest koostis on küllaltki kreemine ja värvid on ilusad- kahele toonile on lisatud sädelust- Rouge étincelles ja Parme scintillant, kolm on matid toonid- Rose miel, Framboise sorbet, Noisette craquante.

Ja minu lemmikud- Tradition de Hammam Discovery Ritual. Komplektis on  idamaine nahakoorija ning toitev argaani balsam. Ei osanud alguses midagi erilist oodata, aga kui ma dushi all need tooted esimest korda kasutusele võtsin, sai mulle osaks tõeline spa-kogemus. Kuigi lõhn on esimese hooga minu jaoks natuke tugev, siis hiljem see lahtub ja nahale jääb meeldiv aroom. Ning mul pole nahk elu sees nii pehme ja sametine olnud kui pärast spa-rituaali lõpetamist! Isegi beebina ei saanud ma nii sile ja lõõgastunud olla... Kuna tuubid on üsna pisikesed (30 ml), siis jääb see komplekt küll erilistemateks puhkudeks. Igati väärt toode. :)

Kõik need asjad sain ma endale 139 SEKi eest, millest 39 on postikulude hind. Ehk siis sain viis vahvat toodet 100 krooni eest, ehk siis 10 euroga. :) Mulle meeldib!

 Nagu näha, siis on kõik need viimasel ajal loetud ilublogid mulle oma mõju avaldanud. :) Aga ilu ongi ju osa iga naise elust. ;)

///
Jag bestämde mig att prova på Yves-Rochers produkter och blev trevligt förvånad. Först var jag lite paranoid, eftersom dessa reklamgrejer brukar ju alltid bara lura människor till att köpa deras saker, men alla produkter var faktiskt väldigt bra!
Jag tyckte om att 3 Minutes Fresh Mask with Lemon Zest kändes så uppfriskande och det doftade sååå gott! 
5 miniläpstifter är också mycket bra och har fina färger, och min favorit är Tradition de Hammam Discovery Ritual. Paketet innehåller body scrub och balsam, som gjorde att min hud blev härligt mjuk och jag själv var super avkopplad.

Eftersom det var min första gång att beställa något från Yves-Rocher, fick jag även en nattcréme mot rynkor (vet inte än, vad jag ska göra med den... :D) och en sportväska, som jag blev väldigt glad över. :)

Alla dessa saker kostade bara 100 kronor, plus 39 kronor frakt. Jag är nöjd. :)

No comments:

Post a Comment