Tuesday, February 21, 2012

Apparently It´s Story Time

Jälle haige. No mis see siis nüüd ometi on?

Veetsin oma päeva kuulates Harry Potterit ning tukkudes. Kui mul öösel nii halb oli, et magadagi ei saanud, luges Alex mulle Tuhkatriinu muinasjuttu ette. Mul on maailma armsaim abikaasa. :)

Muidu eile käisin korra jälle "oma" armsate laste juures, tegelesin seekord kõigi neljaga korraga, sest on spordivaheaeg. Kuigi sellise vesise ilmaga suusatama me küll ei läinud...

///
Sjuk igen. Vad är det nu då?

Så idag låg jag i sängen och lyssnade på Harry Potter. Och i natt när jag mådde så illa att jag inte kunde somna,  läste Alex sagan om Askungen till mig. Jag har världens sötaste make. :)

Igår fick jag vara med "mina" gulliga barn igen, det var alla fyra hemma denna gången. Vi har ju sportlov. :) Men ingen kan väl åka skidor med ett sånt blöt väder...?

No comments:

Post a Comment