Sunday, March 11, 2012

Expanding My Wardrobe

Nii tore on, kui on olemas tuttavate tuttavad, kes hästi palju shoppavad ja oma vaid paar korda kantud riidekuhilad tuhnimiseks koju kätte toovad! Sain taas suure kotitäie riideid, ja sain endale üsna mitu toredat leidu. :)
///
Det är så bra att ha bekanta som har bekanta som gillar att shoppa, så jag kan få deras nästan nya kläder och välja bland en massa saker vilka jag vill ha! Jag hittade ganska många fina grejer. :)


Lihtsalt mõnusad kodupüksid, T-särk, bolero ja paar kampsunit.
///Mysbyxor, T-shirt, bolero och ett par tröjor.



Sportlik kevadjakk ning üks mu lemmikutest- meresinine suvepluus.
/// En sportig vårjacka och en av mina favoriter- havsblå blus.

 Särav kleit- minu homne kirikuriietus! Kombekas riietus ei pea tähendama igavat ja morni välimust!Või vastupidi- lahe riietus ei pea ilmtingimata olema megapaljastav ja vulgaarne!
///En glad klänning- mina söndagskläder för imorgon! Måttliga kläder behöver inte vara tråkiga! Eller tvärtom- spännande outfit behöver inte vara superkort eller vulgär!

No comments:

Post a Comment