Sunday, March 11, 2012

My Week

Ma ei tea enam isegi, mida ma sel nädalal nii usinalt tegin, et blogisse üldse ei jõunud. Kui nüüd tagasi vaadata, siis ju tegelikult polnud nii tohutult palju tegemisi... Aga et nädal aega vaikust tasa teha, kirjutan paar sõna möödunud nädala kohta. :)

Esmaspäeval ja reedel käisin oma lapsekesi hoidmas. Nad lähevad iga korraga aina nunnumaks! Esmaspäeval viisin N-i ja T esimest korda ka kooli-lasteaeda. Täitsa tore hommikune jalutuskäik oli. Kevad on ju õhus!
V-ga olime suurema osa päevast kahekesi kodus. Et ta on nüüd peaaegu 11-kuune, oskab ta juba oma esimesi  iseseivaid sammukesi astuda! Nii tore on näha, kuidas talle vaikselt kindlust juurde tuleb. Armas! Siis võiks ju ka mõelda, et söögiisu ka suurem oleks...aga näed, hoopis väiksem kui enne. Tundub, et hammaste kasvatamine võtab rohkem energiat kui kõndimine.
Reedel oli N ka lasteaiast kodus, niisiis lisaks V-ga tegelemisele sain ma ka joonistada, lauamängu mängida ja hunniku multikaid vaadata. Kuigi need tänapäeva multikat pole ikka need, mis minu ajal...oeh, vanaks hakkan vist jääma. :D

Lapsed joonistasid mulle ka toredad pildid. Kohe näha, et nende issi disainiga tegeleb. :D

Nädala jooksul käis perekond M meil külas ka (ehk see pere, kelle lapsi ma hoian). Lapsed uudistasid rotte, pereisa andis mulle ülikooli tööde osas väärt nõu. Lõpuks on mul keegi tuttav, kes tõepoolest töötab graafilise disainiga!

Käisin ka raamatuid köitmas, küll see on alles pikk protsess! Õnneks on mul tunne, et üks neist raamatutest saab mul järgmisel nädalal valmis, siis saan näidata ka, mille kallal ma pusinud olen. :)

Neljapäeva hommik ehmatas meid suure lumega! Öö jooksul läks ilm natuke sassi ja hakkas kohe hirmsasti lund alla tuiskama. Mõtlesin, et äkki saatsin oma tädile natuke liiga suure purgiga seda kevadet... ;) Õnneks sulas see hallikasvalge plöga (endiselt olid ju plusskraadid) ruttu ära ja täna oli jälle täiesti ilus kevad!

Ning täna oli nagu ikka laupäeviti Instituut. Vahva oli! Tegin õpilastele nelja esimese Mooseseraamatu põhjal Kuldvillaku mängu ka. Tundub,et neil oli lõbus! :)

///
Jag hann inte hit under veckan, så jag tänkte uppdatera bloggen lite. :)

På måndag och fredag var jag barnvakt igen, och varje gång jag är där blir det mer och mer roligt! Jag fick promenera, måla, spela och titta på en massa barnprogram. De är inte riktigt så bra som förr...eller så har jag blivit gammal... :D
V är nu nästan 11 månader och har lärt sig att man kan faktiskt gå. :D Så hon övar på det och är väldigt duktig!

Barnen tecknade fina bilder till mig, de är så söta! Och man kan se, att deras pappa jobbar med design. ;) (ni kan se bilder ovan)

Under veckan kom familjen M på besök också, barnen fick leka med våra råttor och deras pappa gav mig tips för mina arbetsprover.

Jag gick även till bokbinderiet och måste erkänna, att det tar mycket mer tid att göra en bok än jag hade tänkt mig... Men jag tror att minst en av mina böcker blir färdig nästa vecka! Yey!

På torsdag tänkte vädret att det skulle vara kul med snö igen...Men som tur smälte allt bort ganska snabbt och nu är det vår igen!


Imorses hade vi Institutet och det var kul! Jag hade fixat ett Jeopardy spel om Gamla Testamentet och eleverna verkade gilla det. :) En fin vecka!

No comments:

Post a Comment